mandag 31. januar 2011

Mer strikkerier og litt anna knas

På tide med litt anna knas, tenker jeg, selv om dere ikke slipper helt unna strikkeriene;)
Lar mitt siste strikkeprosjekt avsløre nyheten min:

SONY DSC


_DSC6079





Mobilen er altså med for å vise hvor bitteliten denne bodyen er, og dersom det skulle være noen tvil: denne er strikket til min lille baby som er ventet i slutten av juli :) 
Bodyen mangler knapper i hals og skritt. Jeg må på knappejakt for å finne noen fine knapper som passer, så de kommer etter hvert.



Garn: Dale babyull
Mengde: ca. 80 gram
Pinner: nr.2,5 og 3
Oppskrift: Benjamins voksebody av Cecilie Bergin Ditlevsen – Fragaria Bergin

4 kommentarer:

  1. Her var det masse flott :)
    Takk for titten :)

    SvarSlett
  2. Så søt liten body! Og gratulerer med en liten i magen :-)

    SvarSlett
  3. Litt sent ute med å gratulere, men gjør det likevel:) Begynner vel å nærme seg nå. Gratulerer så mye :) De bodyene er så deilige :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...