lørdag 19. februar 2011

Februarprosjektet fullført

Regnbuekjolen var veldig enkel å strikke, og garnet gjorde at det ikke ble kjedelig. I oppskriften er det ulike kanter å velge mellom, og jeg valgte "Lace hem 2: Little Arrowhead". Mottakeren er veldig fornøyd og stilte villig opp som fotomodell :) Jeg har laget en hullrad som jeg skal tre et bånd gjennom, men har ikke fått kjøpt bånd enda. Lillepia hadde ikke tid å vente på båndet, så kjolen har blitt brukt i hele dag.











Garn: Kauni EQ
Mengde: 150 gram
Pinnestørrelse: 4
Oppskrift: Av Georgie Hallam, kan kjøpes på ravelry

11 kommentarer:

  1. Nydelig Aina!

    Lena er helt vill her og vil også ha på sin regnbuekjole ;)

    takk for i går forresten. Koselig :)

    Ingerid

    SvarSlett
  2. Kjempefin!!
    -både kjolen og jenta<3

    SvarSlett
  3. Helt nydelig:-)Du er kjempeflink:-)

    SvarSlett
  4. Nydelig kjole, avslutningen er kjempepen! Og så søt jente du har :-)

    SvarSlett
  5. Stiiilig kjole!!

    SvarSlett
  6. Takk for tips, tenkte på Alveslottet. Og kanskje Rubens. Mener bestemt jeg har sett de i en butikk i byn ihvertfall, men husker ikke hvilken :-) For ta en liten jaktrunde. Hejtjolahåpp! <3

    SvarSlett
  7. Så fin den var!! Nesten så jeg fikk lyst til å prøve meg på regnbueull igjen - med eller uten knuter ;o)

    SvarSlett
  8. Nydelig kjole og nydelig jente :D

    SvarSlett
  9. Nydelig kjole!
    Likte godt både fargene og fasongen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...