lørdag 18. juli 2015

Nytt navn

Det ser ut til at dette kanskje bare blir en ferieblogg så lenge jeg har småbarn, men jeg setter pris på de som allikevel følger med. Nå har jeg kommet fram til at det er på tide å endre litt på navnet på bloggen.
Kanelis-navnet har sin historie som gjorde at jeg valgte det til brukernavn da jeg registrerte meg på diverse forum for åtte år siden, da jeg var gravid for første gang. Bloggen fikk det navnet, fordi jeg ville ha en kobling mellom forum og blogg, samtidig som jeg ville være litt anonym. Nå er jeg ikke aktiv på disse forumene lenger, så da tenker jeg at det er på tide å være meg selv. Jeg liker mulighetene "anna knas" gir, så det blir stående, og så må jeg kanskje få fingen ut og finne noe anna knas å blogge litt om de periodene det er strikketørke. Men nå er det ferietid, så stay tuned for et nytt strikkeinnlegg om et par dager.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...