torsdag 21. mars 2013

Babybukse til Lillesøster

Marsprosjektet har vært å strikke en babybukse til Lillesøster som vi venter på. Jeg klarte å gjøre noe feil da jeg var halvveis, så jeg måtte rekke opp hele buksa og begynne på nytt. Nå er den ferdig, og jeg gleder meg til å ta den i bruk. Garnet jeg har brukt er en blanding av merinoull og silke, og kjennes veldig mykt og deilig ut. Bilder av buksa kommer her, og så skal dere få se den i bruk når vi kommer så langt.






Oppskrift: Balloon Baby Pants av Ingrid Aartun Bøe
Garn: 50g Crème Brûlée Fingering fra Yarn chef
Pinnenr: 3

4 kommentarer:

  1. Så fin den er!! Du er utrolig flink:-) Gleder meg til jeg får ork til å finne fram pinnene igjen... Blir vel til høsten når all barnehageulla er for liten:-)
    Therese L-L

    SvarSlett
  2. Nydelig! Elaker fargen. Også så moro med nummer 3 :) Gratulerer!

    SvarSlett
  3. Så utrolig skjønn bukse! Elsker fargenyansene i garnet. DDet blir gøy når du kan ta denne i bruk:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...