mandag 18. mars 2013

Januar

Muligens en rar tittel i mars, men her kommer altså innlegget som skulle vært publisert i januar. Jeg har som mål for 2013 å få ferdigstilt minst ett strikkeprosjekt hver måned, og så langt har det gått bra. Problemet så langt i år har ikke vært trådfesting og knappesying, men det å få tatt bilder av plaggene. Nå tester jeg ut blogger-app på iPoden for å se om det kan hjelpe på. Jeg har gjort ferdig februar og mars også, så stay tuned for nye innlegg i løpet av uka.

Prosjektet som ble ferdig i januar var en Calorimetry til meg selv, men den ble litt stor, så jeg må finne noen andre som kanskje kan bruke den. Den er strikket på pinne nr.4 i Abuelita tjukk merino fra Pickles.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...